Pantertanter, hjärta

heeeey!
fortfarande sjuk.. that sucks.
Åkte till skolan igår, det skulle jag nog inte gjort, nej.
Det blev mycket värre, hostar sönder halsen och ryggen och jag får fan ingen luft för nästäppan.
Dock har febern äntligen släppt så jag kan gå upp ur sängen. skönt!
Och ikväll kommer isak och sover här, mysigt värre, älskar dig baby!

Just nu sitter jag i soffan, bloggar och tittar på pantertanter.
Fy va roliga de är! Sitter och fnissar för mig själv här, tur att jag är ensam hemma!
Men nu börjar jag bli hungrig så vi får hoppas pappa kommer hem på lunch snart.
Oh, and btw! 22 dagar kvar till Kreta! :D


Bought a ticket for a runaway train
Like a madman laughin' at the rain
Little outta touch, little insane
Just easier than dealin' with the pain




Ha det bra,
pusspusspuss!
/ J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0