And it's gone


TADAA!
Brunt hår igen, trivs jättebra i det.
Självklart saknar jag det röda, med tanke
på att jag hade rött i 1 år 6 månader 23 dagar exakt.
Men jag blickar framåt, och det ska bli så skönt att
slippa färga om och om igen hela sommaren!




Idag har SMHI lovat lika fint väder som igår, så vi får hoppas de håller sitt ord!
Strålande solsken vill vi ha! Och idag har jag inte en enda lektion heller!
Det enda vi ska göra idag är att kolla på en utställning på Avesta Art och fika.
Sen bär det av hemåt för att färga Isaks hår. Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Milla! :D

Jag färgade det röda :P haha :P



Men det vart snyggt :D

2010-06-10 @ 01:26:11
URL: http://runawayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0