i cannot sleep, i cannot dream tonight

Where are you and I'm so sorry
I cannot sleep, I cannot dream tonight

I need somebody and always
This sick strange darkness
Comes creeping on so haunting every time



min älskade syster.
nu vill jag att du kommer hem.
jag kan inte hålla tillbaka.
det går inte längre, tårarna kommer.
fan, jag sknar dig så jävla mycket.
jag behöver dig i mitt liv nu,
i den här perioden. jag orkar nog snart inte mer.
jag vet inte ens vad felet är.
jag bara mår så sjukt dåligt,
och jag vill att du ska vara här och krama mig
och stryka mig över håret och säga
"allt är bra, jag är här nu"
men det är det inte.. det är inte bra..
och du är inte här nu...





Helvetes jävlar.
/J


Kommentarer
Postat av: Anonym

hjärtat!

jag vet att jag inte kan göra nån skillnad och hjälpa dig när jag är på andra sidan jorden, men jag vill göra ett försök. Jag kommer alltid att kämpa för att du ska må bra!

Slå på lite volbeat, lägg dig i sängen och blunda, dröm dig då in i våra underbara kvällar och småresor! Tänk på varenda minsta lilla detalj. blockera bort allt annat.

Tänk på vad vi diskuterade, vad de var för väder, hur de luktade, Vad vi hade på oss... Detta gör jag ganska ofta när jag har sån hemsk hemlängtan till dig.. Låter fånigt, men de hjälper. för jag vet att närmre än så kommer jag inte!

Jag kan sätta mig och bara skrika rätt ut för jag känner mig så svag, hjälplös, och vill inte vara nån annanstan än hos dig. Jag skulle lätt kunna ge upp allt här bota och ta flyget hem till dig. Så många gånger som jag kollat priser på flygbiljetter.. men samtidigt kommer jag på mig själv, att fan.. detta måste jag klara.. jag vill inte ge upp! Så då tänker jag istället, tänk, när jag kommer hem. Då kommer jag att kunna spendera tid med dig resten av mitt liv!

Tänk dagen då jag landar, sätter mig i pua:n och åker rakavägen hem till dig. knackar på dörren och så har vi varandra igen. systrarna!

Jag vet inte varför du mår dåligt, och som jag förstod de så vet inte du heller. vilket gör allt mycke krångligare. Men så mycke som du stått ut med, så vet att du klarar av detta också. Du är en av dom starkaste personerna någonsin träffat. Jag tror på dig, och vet att du kommer att fixa detta!



Men älskling, jag har sagt de förut och säger de igen, skaffa skyp.. Då kan vi prata dygnet runt.<3<3<3

Älskar dig sjukt mycket! och jag hoppas att du vet de. de går inte en dag utan att jag tänker på dig.!

Jag hoppas att du mår bättre snart! Hatar tanken på att du mår dåligt.

saknar dig så de gör ont i hjärtat! <3



btw inte alls lång kommentar! haha

"de va en jävla dum en"

2010-02-12 @ 05:08:46
Postat av: syster

glömde skriva att de var från mig, men har en känsla på att du fatta de! :p

2010-02-12 @ 05:09:44
URL: http://sarabirgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0