LIKE A WHISPER, LONGING TO BE HEARD


J
ul var underbart, kusinerna & Hej Knekt!
Fick ett underbart och efterlängtat present kort på make-up store från mormor!♥
Vantar av faster Brillis med familj, bok av Hedåkerfamiljen, presentkort på H&M av farmor och Gunnar.
Tre färdigspända canvas, 2,5 liter akrylfärg (grundfärgerna), penslar i olika storlekar av mor och far♥


Lyssnar på depplistan på Spotify och tänker på Simone och hennes familj. Mina tankar fanns hos er många gånger under gårdagen♥ Jag saknar dig Simone, väldigt, väldigt mycket. Vissa dagar är det hemskt. Men jag tränger tillbaka det och låter det komma när jag är själv. Ögonen fylls av tårar så fort jag tänker på dig. Ibland sitter jag bara och kollar igenom massor med bilder på dig och bara ler. Andra gånger stortjuter jag... Du ska veta att du är helt sjukt saknad och jag är inte ensam om att önska tillbaka dig. Tänker på dig, vår ängel♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0