SO LOVELY ALONE

Sov första natten, ensam, i lägenheten natten som var. Så stolt! Klarade det trots min rädla för mörker!
Så himla skönt att kunna göra det man vill, när man vill! Städa och diska och laga mat själv, ja, det går att leva med! Men skönast är att bestämma själv.
Idag fick jag lite sällskap av Emelie. Det blev en fika på stan, nåra ärenden och sen hem till lägenheten och kika lite hemlisar till jul ;)



Nu sitter jag i lägenheten med datorn i knät, och halvtittar lite på Bones på 3:an. Måste snart dammsuga, det ser förjävligt ut på golven. haha :) Nu ska jag plocka ihop min saker lite för snart kommer frida och säger hej.





Kanske kommer ett till inlägg ikväll, annars blir det någon annan dag!
P u s s & k r a m!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0