DAMN, WHO'S A SEXY BITCH..

Sitter i bibblan, i skolan... IGEN. Hål från 10.05 till 12.30, vad gör man då?!
Lyssnar på massa David Guetta, och inser att jag är så jävla festsugen!
Smink, parfym, fina kläder, rytmer som bubblar i kroppen! Åhh!

I just wanna let it go for the night, that would be the best therapy for me!

Tyvärr har vi detta SKITVÄDER i Sverige, så man kan ju inte klä upp sig så mycket till skolan heller..
Jag vill köpa nya kläder! Jag vill ha höstkollektion. Jag vill ha skor. Jag vill ha massor med saker från älskade Make up store!

Skulle ha träffat Emelie ikväll, men det ser ut som det inte blir något, Tom och Derek vill dra med henne på bio.
Om inte annat så får jag väl sitta hemma vid datan som igår. Isak är sjuk och inte i skolan, så kan väl inte åka till honom i helgen heller som jag tänkte, och Jennifer drar till sthlm, så vad gör man då? Får kanske besök från Västerås, men man ska inte hoppas på för mycket. Det blir antagligen inte av..
Får väl hitta på nåt själv, eller kanske med Ida.




Saknar Kreta... :/ <3

Puss&kram <3


Kommentarer
Postat av: Milla

Satsa på MAC ist, bättre (y)



fest i hedåker snart oxå btw :D

2010-08-26 @ 12:25:45
URL: http://runawayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0