rooftops

All the love I've met,
I have no regrets,
If it all ends now,
I'm set.
Sitter hos Isak och lyssnar på Lostprophets, ska strax dricka kaffe och kolla på Navy CIS innan
 vi ska iväg på lite "filmkväll"..
kommer nog inte kännas så mysigt från mitt håll... Ni som vet fattar.. Åh, är så nervös..
Anyhow, Tobbe är också här och ska även med ikväll. Han skulle ta en godis ur "Påskskum"
 och får upp en stor träbit! En TRÄBIT!? Och påsen var oöppnad! Det ska fan inte vara möjligt! 
Tänk om någon liten unge hade fått en flisa i halsen eller liknande?!
Sånt FÅR inte hända! Borde skicka tillbaka träbiten till företaget
 tillsammans med ett jääävligt långt klagobrev!
Usch va arg jag blir! Det kan ju hända riktigt farliga saker! :s

I alla fall, nu står isak och tjatar på mig, så nu ska jag titta på Navy CIS och dricka kaffe :)
Ha det bra alla! :*

Standing on the rooftop,
Waiting till the bomb drops,
This is all we've got now,
Scream until your heart stops,
Never gonna regret,
Watching every sunset,
Listen to your heartbeat,
All the love that we've felt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0