gymnasiet, tankar, känslor, men samma tjej.

än en gång strilar mina tysta tårar nerför mina svarta kinder
tankarna lämnar sår att svida som papercuts.

anyhow, ny skola, nya vänner, nya tag.
KEEP IT UP GIRL!
måste fortsätta le, fortsätta hoppas på nåt bättre.
Jag trivs faktiskt i skolan, och med min underbara klass <3
Med min underbara Jennifer2 haha <3
Men såfort jag kommer hem så maler tankarna igen.
Svåra jävlar att stänga ute, går fan inte.
Men jag försöker iaf! :>

Och jag hatar idrott, jag ska döda min lärare.
GAAH.

Och jag saknar Tom :(:( kooom hem nån jävla gång, FAN va jag behöver din famn just nu!
anyways jag älskar dig obeskrivligt mycket storebror. <3

Sara Birgersson; Världens finaste tjej, världens snällaste och underbaraste storasyster.
Du är mitt allt och jag fattar inte hur jag ska klara ett år utan dig, det kommer fan inte funka.
Jag får bita ihop och tänka att du har skitkul i san franSKRIDSKO <:
Jag kommer sakna dig så JÄVLA mycket, kolla genom alla bilder lyssna på alla låtar som påminner om våra små äventyr och gråta floder!
Jag älskar dig sjukt mycket, du är den finaste människan på jorden och min älskade storasyster. <3
tårögd bara jag tänker på att vara utan dig :'( <33

orkar inte skriva mer.
tankarna maler.
skit ner er!


xoxo/ J

BTW!! MIYAVI VAR UNDERBART, DET VAR REN LYCKA! <3333

Kommentarer
Postat av: Miharu:3

Jag saknar det också! D'': och klart vi är snygga8'D haha<3

2009-10-01 @ 13:13:23
URL: http://nogameplaying.blogg.se/
Postat av: storasyrran

fy fan vad glad jag blev nu. Sitter ju och gråter ju! Älskar dig lillasyster, Som faaan! och gud vad jag kommer att sakna dig när jag är borta, vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan dig...

Jennifer du måste veta att du är verkligen BÄST! du är ju jävla underbar som hälst, du är så jävla bra helt enkelt ;)

men när jag kommer hem så är du den första jag kommer att komma och säga hej till! få min syster en fet jävla karm <3

Få jag träffa dig på söndag kväll ?

2009-10-01 @ 19:11:46
Postat av: Milla

gör så du slipper idrott då? fixa intyg så slipper man skiten :D

2009-10-02 @ 13:46:36
URL: http://runawayworld.blogg.se/
Postat av: Phelicia

ik, jag måste bara säga att jag också tycker om vår klass.

ES09A :')

2009-10-04 @ 02:56:13
URL: http://phelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0