diamonds aren't forever

We will never sleep, 'cause sleep is for the week,
and we will never rest 'til we're all fucking dead!



22.25, sitter vid skrivbordet och lyssnar på bmth,
tänker på I, och på lördag hoppas jag I kommer hem till mig. :)
underbart <3
Humöret är helt okej, trött men det funkar, känns som det blir bättre och bättre nu :)
anyways.. Klippte ida idag, blev skitbra:) kändes skönt att även hon blev nöjd :)

Just ja, underbar sovmorgon vi har imorn ;) till typ 1 eller nåt :D
Så blir att gå upp vid 9-10 kanske, gå runt i fula kläder och spela gh med jennifer som kommer hit innan skolan!
Sen käka ris och ketchup och dra :*
Nu får det räcka med blogg för idag, så jäkla trött, skit ner er, hejs!






Och Sara, du ska veta att jag fortfarande inte glömt dig ;)
Det svider inte lika mycket längre när jag vet att du trivs och så, men det är klart jag saknar dig :)
älskar dig sååå mycket. PUSS PÅRE din jävla amerikan! ;*



xoxo /J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0