22.12

Jag vet inte vad jag känner ärligt talat.
Men det känns bra, for the moment.
Du gör allt så jävla bra, så jävla värt!
you make me go WAAH!



Negativa listan!

x Saknar storasyster </3
x Trött och klockar är bara lite över 10.
x Utslag i ansiktet! :@
x Ensam och kall.
x Skola imorgon..

Positiva listan!

x Ska sova när jag skrivit klart.
x Bara typ 362 dagar kvar tills storasyster kommer hem <3
x Skola imorgon :'D (dessutom börjar jag tolv och slutar kvart över två)
x DANNE KOMMER IMORN! <3


Just nu är allt lite uppochner. Men jag överlever ska inte gnälla.
I blir bara mer och mer underbar. Det är helt sjukt..
Och jag rasar i vikt, det är sjukare.
Jag äter liksom helt normalt som jag brukar..
Plus att det känns som jag vandrar runt i dilirium. Det suger.
Fast ändå inte..
Skitsamma, det är värdelöst att blogga när man inte vet vad man ska skriva.
Anyhow, Jag ska fanimig sova nu! GOD-NATT!


JAG SAKNAR SARA, KOM HEM NU!


xoxo/ J


Kommentarer
Postat av: syster

Men ÄLSKLING!

vad glad jag blir att du skriver om mig :D De betyder att du inte glömt mig än haha :P!

Jag har IAF inte glömt dig. Tänker på dig varje dag! Saknar dig som satan.

och vet du. älskar dig som satan också

2009-10-12 @ 07:56:24
URL: http://sarabirgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0