sex and stereo.

sex and stereo,
don't turn the radio down!


This bed is too big for just one person.



 


Ligger i sängen och myser, lyssnar på All Time Low och skriver med M.
Imorgon är det fredag och jag ska nog ta ett tåg hem från mormor.
Orkar inte vara här längre. Tråkigt haha :3
Idag var jag in till optikern i Borlänge, och kollade synen.
Godkänd, yay! Köpte en GossipGirl bok också <3

En vecka kvar. Hoppas på att V hänger på, och hoppas att det är som en saga mellan mig och M.
Ditt skratt och din röst ekar inom mig. Kan inte få ut det, vill inte få ut det.
Vill aldrig sluta tänka på dig.
<3


xoxo/ J


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför inte skriva max istället för M ?

2009-08-02 @ 14:43:02
Postat av: Holly Hollywood

SERIÖST GILLAR DU ALL TIME LOW OCKSÅ?! dom är BÄÄST <3 men du var inte på konserten väll? o:

2009-10-03 @ 15:46:26
URL: http://lillyewajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0