shake it!

if she does it like this will you do it like that,
if she touches like this will you touch it like that,
now if she moves like this will you move like that,
come on, shake shake, shake shake, a-shake it!





Ligger i sängen och har asont i magen,
men det börjar ge med sig nu,
hoppas på att det har gått över till ikväll.
Väntar på att Sofie ska komma hem från ridningen.
Hon ska eventuellt sova här dårå :>
Imorgon blir det rida islandshäst på förmiddagen,
4 timmars med grillning och grejer,
hoppas på fint väder! Håll tummarna åt mig ;>




Nu ska jag hjälpa mamma att bära ner drickorna i källaren,
och på onsdag blire fest hos mig med mina brudar<3
PUSS!

J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0