partypinglorna på Birka Paradise!

Fredag kväll och jag sitter i min säng med gråprickigt täcke och stjärnorna lyser i taket.
Mamma släcker i hallen och säger godnatt, och jag känner mig faktiskt lite trött :)
Måste sova ut ordentligt inatt så jag orkar hela morgondagen och lååååångt in på natten! :'D
Det blir nämligen kryssning med Sofie imorgon, med eget hytt och allt ;)
Bad, drinkar, flört och DISCO ;D men man får ju inte glömma birkas underbara saltgurka som serveras till allt -.-''
Hur som helst, så ska det bli HELT underbart! Jag ser fram emot detta som fan!
Kul att jag och Sofie kommit varandra lite närmare också :)

Idag var jag och Sofie i stallet i ingevallsbo och hjälpte Yrsa med turridningen för småbarnen, kul faktiskt:)
Som tack fick vi rida ut en sväng, men vi hann inte längre än till slutet av gårdsplanen förns hästarna blev skrämda av jättestora plastpåsar, och blir helt vilda! For iväg som spett! Hahah, Sofie ramlade av, men fick inga skador alls :P hon reste sig upp och gick tillbaka :)

När jag kom hem från stallet hoppade jag in i duschen, käkade lite, sen bar det av till stan.
Där träffade jag på Milla, Jeppa och Annika (och deras mamma-min faster) Vi sprang omkring och kollade grejer lite överallt och jag köpte lite smink och en ny väska :) Min gamla är ju trasig i dragkedjan, eller snarare, det finns ingen dragkedja hahah xD

Denna dagen har varit sjukt rolig:) <3

Ha det bra, och var avundsjuka på mig och Sofie när vi shakar på dansgolvet imorn ;)
hejsvejs, grus och grejs!

J


Kommentarer
Postat av: Milla

haha dragkjedjan på din väska asså:D<3 xD sjukt kul att träffa dig igen, muppfan! :P

2009-02-27 @ 23:47:04
URL: http://runawayworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0