sjuk!

Hej & hallå!
Har inte vart så aktiv på bloggen,
men nu skriver jag väl några rader iaf.
Tänkte jag kunde dela med mig av en underbar nyhet;
Jag har antagligen svininfluensan! :D:D:D:D -___________-
är det inte underbart så säg?!
faan.


övrigt;
    min älskade storasyster har varit ifrån mig i 2 månader, jag saknar henne så otroligt mycket<33
    min älskade änglasyster! <333
    Om 10 dagar har jag och isak varit tillsammans i 2 månader, jag älskar dig så mycket min ängel! <3<3
    om 15 dagar är det julafton och jag har inget bankkort så jag kan inte köpa julklappar :D! wiiiie!! -__-
    sucks to be me sometimes.
    Men jag är glad ändå, för om typ en halvtimme kommer isak och hälsar på sjuklingen :'D
    Jag älskar dig, så sjukt mycket, trodde inte det var möjligt att älska en annan person så mycket.. <3
    JAG ÄLSKAR DIG!


jag vill alltid vara med dig, och jag hoppas du vill vara min så länge jag andas.
i dina lungor finns luften jag andas. i ditt hjärta finns pulsen som pumpar i mina ådror.
i dina ögon finns den lyckan som får mig att blicka framåt, mot en framtid med dig! <3





xoxo /J


Kommentarer
Postat av: syster

Min älskade lillasyster! <3

2009-12-11 @ 02:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0