god jul!

Sitter i sängen och lyssnar på Amber Pacific,
och har halvt sminkat mig,
ska väl fortsätta snart, när jag orkar!
Igår åt vi lite julmat och så på kvällen.
Mysigt värre, plockade när allt från datahyllan, nu ska den ut!
Satte upp julgranen och myste lite :)




update;
     Lördags, två hela månader med min Isak. Jag älskar dig<3
     Tisdags, avslutning i skolan, fika i sess med Anna, sen lärarjulshow, haha Per i mitt (L)
     Tisdags kväll, Åkte till ida och delade ut lite julklappar, sen satt vi och pratade och så resten av kvällen, love
     u<3
     Onsdag, gick upp vid 10.40 ungefär, sen gick jag och isak från ida till konsum och blev hämtade av Kristina.
     Var barnvakt till älskade lilla Änglapängla<3 tittade på film och myste, sen när kristina kom tillbaka fick jag
     en liten julklapp, från skönhetssalongen :) fotbalsam och nagellack, haha :) 
     Onsdags kväll, julmys, klä granen, äta lite julmat hemma, rev ur alla skitgrejer ur datahyllan, ångestattack på
     kvällen från humörsvängningarna (så himla roligt - not)

Idag ska vi fira jul, hos farmor, som vanligt.
Men nu tänker inte jag bli stressad över det
och börja grina IGEN av pillerjävlarna.
just ja, dom har jag inte tagit idag, skit också!
Ska göra det nu, sen sminka mig klart,
GOD JUL ALLA FINA DÄRUTE! <3
saknar systersara! älskar dig!




xoxo/ J


Kommentarer
Postat av: syster

ååh saknar dig meeed! Älskar dig. Blir så glad att se att du inte glömt mig än! <333333

2009-12-25 @ 11:23:42
URL: http://sarabirgersson.blogg.se/
Postat av: syster

blir så glad att se att du inte glömt mig. saknar dig såå mycket! Älskar dig lillasyster<3333

2009-12-25 @ 11:25:32
URL: http://sarabirgersson.blogg.se/
Postat av: syster

oj, de vart två. trodde inte den ena kom fram! hahaha snyggt!

2009-12-25 @ 11:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0