Tallinn var underbart!

På kvällen vi kom dit tog vi det rätt lugnt.
Gick runt och kollade läget på båten, det var rätt dött överallt..
Stog ute på däck ett tag och såg när båten åkte iväg och sen gick vi och bytte om:)
På kvällen blev det baren med föräldrarna ;>


cosmopolitan it is <3

Senare samma kväll blev det karaoke med Jeppa, wonderwall med Oasis :) kulkul! haha:D
Dagen därpå klev vi av båten i Tallinn, vid 10, och åkte på en 2timmars sightseeing. -.-''
Sen fick vi gå själva, och kikade lite i affärer och fina gator och byggnader :)
När vi kom på båten igen bytte vi om och gick runt lite på båten igen, såg lite snyggingar och så ;) hahha
Tänkte göra bort oss på karaoke den kvällen också, men vi hann inte :( hahaha
Sen blev det baren igen :)

jävla vidrig drink! smaka salt. ew.


Cider, som såg ut som öl, och smakade vin s: <:
HAHAH bästa bilden på min såkallade familj, beskriver bättre än alla ord i världen :) xD


Me and mami:*


mupplers! :D

Tack för en underbar resa allihopa :) <3


Idag ska jag nog dra ner på stan med ida eller nåt liknande tror jag :)
Nu ska jag iaf duscha, sen käka, slå en pling om ni vill hitta på nåt *:


xoxo/ J


Kommentarer
Postat av: Milla

Varför är jag så snygg på alla dina bilder :P haha. och han var ful ;D hah:P

nej men fan vad kul det var <3

2009-08-11 @ 22:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0