Saknad

Jag har varit hemma förlänge.
Jag saknar Mockfjärd och Dannes familj..
Jag vill tillhöra den familjen, allt är så underbart hos er :D
Jag saknar Danne, Malin, Andreas, kaninerna och Helen<3
Inte träffat Nisse och Emelie så mkt, men Nisse är rolig och Emelie är asgrym! ;D
Lilla go'a Andreas <3 en riktig tjejtjusare hahah :D Det är så sött att du är wannabe Danne, Andreas är verkligen Dannejunior! :) så enormt go' :) USCH FYFAN JÄVLAR I HAVET VA JAG SAKNAR ER!!! :(:(
Det har bara gått 2 dagar sen du åkte, men jag saknar dig så äckligt mycket redan..
Det finns ingen bättre än dig :) även om vi bråkar och sådär, så är du den bästa för mig.
Du får mig alltid att le om jag inte mår bra.
Fast jag vet att Emmah behöver dig, och jag förstår henne, du är en helt underbar människa :)


Om nån undrar om jag är frånvarande är det för jag inte mår jättebra och jag är så jävla stressad för alla prov och inlämningsuppgifter.. PISSA PÅ SKOLAN JUST NU.

förbannad och fylld av saknad.
over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0