nyss solat dårå ;)

När löver trillar, faller, och slår i marken.
När björkarna får stora, svarta sår i barken.
När en kall och ovänlig känsla är i luften.
När allt är brunt och grått och du tappat lusten.

Tänk på oss, på det fina vi har.
Kan du förstå att du måste finnas kvar?
Varje gång tiden stannar i din famn,
Alla gånger du fängslat mig med charm.
Så när du inte orkar och inte vill va kvar,
så tänk på oss och det fina vi har..

Nu äre så att jag och Jessica sitter i datarummet och väntar på att äckelmathias och knäpplomax ska pallra sina feta arslen hit :) Sen om ett tag ska Danne hämtas <3
Den bajsen ska vara här i helgen :)
Imorn blire Jessica's place med kul folk<3 trevlanstrevlans :)
Nu har jag inte mkt mer på lager för tillfället, kanske eventuellt blir nåt litet inlägg ikväll eller imorn :) *jag vet att jag är världens aktivaste männsika på bloggen* LEV MED DET! :D

Och just ja! gief en kommentar om hur romantisk jag är som skriver så poetiska texter till bästavänäckel ;) <3

xoxo /J

Kommentarer
Postat av: Danny

Tänk att du kan vara så du med ! ;D (A) haha

2009-05-02 @ 23:10:56
URL: http://sheforcedmeto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0